Minden tanítási órán beszélgettünk a témáról. Rácsodálkoztam, hogy mennyire érdekli a gyerekeket a téma, és hogy milyen komoly bölcsességgel igyekeztek hozzászólni. Olvasásórán megvizsgáltuk a Kossuth bankót és fogalmazásórán leírást készítettünk róla és a házi feladatként a kedvenc pénzünkről.
Megvitattuk, hogy mit lehet ezeknek az értékéből beszerezni, és a családi költségvetésnek hanyadrésze ez az összeg. A heti beszélgetések tanulságai alapján Vásárlás címmel írtunk beszámolót. Nyelvtanból névmásokkal helyettesítettük a családi beszerzés összegeit. Környezetórán a rezsi fogalmát tisztáztuk és a csekk adatait tanulmányoztuk. Megbeszéltük, hogy hányad részét ölelheti fel a családi költségvetésnek a rezsi, és hogy milyen formában lehet azt befizetni a csekken kívül. A környezetvédelem és az energiagazdálkodás témakörében pedig a takarékoskodás és az átgondoltság témáját jártuk körül. Matematika órán a takarékoskodásról beszéltünk, pénzzel kapcsolatos szöveges feladatokat oldottunk meg. A honlapon megtalálható több videó közül a pénz történetét és az online vásárlást tekintettük meg, majd beszélgettünk a vásárlás menetéről és veszélyeiről. Napköziben a héten rövid videókat néztünk meg a K & H bank oldaláról (https://www.kh-vigyazzkeszpenz.hu/#tudasanyag)
Dr. Fodor Bertalanné és Takács Ildikó